Najczęściej zadawane pytania

Czy będą jakieś promocje, obniżki ceny, last minute, black friday, itp.?

Obniżek cen nie będzie. Przy obecnych cenach szkoleń i tak dostajesz dostęp do profesjonalnej wiedzy najwyższej jakości za "psie pieniądze".

Od czasu do czasu mogę organizować okienka sprzedażowe, w ramach których - w obecnej cenie - zaoferuję dodatkowo np. spotkania on-line na żywo, nagrania z webinarów lub inne bonusowe materiały.

Przez jaki okres będę miał dostęp do szkolenia?

Przez 1 rok od momentu wykupienia dostępu.

Dlaczego tylko przez rok?

To zupełnie wystarczy aby ukończyć szkolenie. Pracując średnio 3-4 godziny tygodniowo ukończysz szkolenie w mniej niż 2 miesiące. Jeżeli nie skończyłeś szkolenia przez rok, to znaczy że tak na prawdę go nie potrzebujesz.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, pod warunkiem, że zakładając konto na platformie szkoleniowej podasz dane do faktury (nazwę firmy, adres, NIP). Możesz też dane do faktury uzupełnić później, edytując profil użytkownika. Gdyby faktura nie przychodziła, napisz do autora: sziolo@redpill.com.pl.

Czy faktura może być wystawiona na mojego pracodawcę?

Oczywiście. Przy zakładaniu konta, w polu "Dane do faktury" podaj nazwę, adres i NIP pracodawcy.

Czy pracodawca może zapłacić przelewem?

Tak. Napisz (sziolo@redpill.com.pl), które szkolenie chcesz wykupić, podaj dane pracodawcy do faktury (nazwę, adres, NIP). Wystawię fakturę dla pracodawcy. Gdy pracodawca opłaci fakturę, przyznam Ci ręcznie dostęp do wybranego szkolenia.

Czy pracodawca może zapłacić po zrealizowaniu usługi?

Co do zasady nie. To jest usługa przedpłacona. W wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach - możemy negocjować.

Czy mogę dostać fakturę proforma?

Tak. Napisz: sziolo@redpill.com.pl

Czy mogę wykupić szkolenie dla kilku osób na raz?

Tak. Niech każdy uczestnik założy sobie konto na platformie szkoleniowej. Napisz (sziolo@redpill.com.pl), które szkolenie chcesz wykupić i dla jakich użytkowników. Podaj dane do faktury (nazwę, adres, NIP). Wystawię fakturę VAT. Gdy firma opłaci fakturę, przyznam wskazanym użytkownikom ręcznie dostęp do wybranego szkolenia.

Czy wykupując szkolenie dla kilku osób na raz dostanę zniżkę?

Tak, zapisując na raz co najmniej 5 osób. Warto w tej sytuacji rozważyć zamówienie tradycyjnego, stacjonarnego szkolenia zamkniętego. Napisz: sziolo@redpill.com.pl - ponegocjujemy.

Czy mogę zapłacić w Euro, USD, GBP?

Tak, przelewem na konto. Napisz: sziolo@redpill.com.pl

Czy cena szkolenia zawiera VAT?

Cena szkolenia jest ceną brutto. W przypadku, gdy ma zastosowanie zwolnienie z VAT (np. szkolenie finansowane ze środków publicznych), cena jest jednocześnie ceną netto. W przeciwnym wypadku, cena szkolenia zawiera 23% VAT.

Masz pytanie, którego nie ma na liście?

Napisz: sziolo@redpill.com.pl